vineri, 13 iulie 2012

Biscuim...cu fasole!


În general, la noi în cuib se fac săptămânal biscuiți. O anumită mânzuță (nu spun cine...) ar mânca doar biscuiți și mie,  pentru că vreau să o hrănesc sănătos, nu-mi rămâne decât să inventez ceva diferit de fiecare dată, cu ingrediente naturale, integrale și cât mai puțin procesate: bicuiți dulci, biscuiți sărați, biscuiți picanți, practic biscuiți cu orice îmi trece prin cap!
Iată deci, în așteptarea unor zile mai răcoroase, prima rețetă de biscuiți ilustrată:




Biscuiți cu fasole
  • 1 cană fasole fiartă și pasată (de obicei folosesc fasole neagră sau roșie)
  • 100 g unt moale (1/2 pachet)
  • 1/2-2 căni făină integrală (depide cât de mult lichid este în fasole)
  • sare și chilly opțional
  • procedați ca în imaginea ilustrată și apoi savurați de la mic (1+) la mare.

3 comentarii:

  1. Daca ar arata asa toate cartile de bucate, as cumpara si eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să vedem ce pot face...poate o conving pe Sanda Marin la o colaborare:))

      Ștergere
  2. vai, ce simpla si vesela pare reteta prezentata asa! super idee! :)

    RăspundețiȘtergere

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com