vineri, 27 iulie 2012

Ceva estival&rapid


Vara chiar nu e ca iarna! fără aluzii la situația politică din țară, dar cine are chef să gătească pe căldura asta? eu cu siguranță nu! însă o salată proaspătă și revigorantă merge bine și de când am descoperit ce gustoși sunt dovleceii tineri cruzi am făcut nenumărate combinații de salate cu ei. Mai jos am desenat o salată pe care le facem des, cu ingrediente puține și în sezon. Dacă preferați o salată mai consistentă, puteți adăuga și niște năut fiert...myamy!



Salată de vară
  • 2  dovlecei cât mai tineri 
  • ceapă roșie 
  • 2  roșii felii
  • sare și  busuioc
  • ulei de măsline extravirgin
  • zeamă de lămâie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com