joi, 28 iunie 2012

Pietre pictate




De curând mi-a venit ideea să încep o colecție de pietre: vreau să adun câte o piatră din fiecare loc pe care îl vizitez și să scriu pe ele data și locul de unde le-am luat. 
Pentru că weekendul trecut am fost la mare și pietre erau destule iar elanul mare, am ajuns acasă cu o pungă de pietre! Ce să fac cu așa multe?! doar nu le păstrez pe toate...Ba da! și așa m-am gândit să le pictez. Inițial am vrut să fac niște frunze, apoi diferite insecte, dar când m-am uitat la ele se vedea clar că vor să devină personaje. 


Din păcate/ din fericire Mânzuța (fetița mea) a reușit să spargă cea mai mare piatră așa că primul personaj a cerut o pălărie... detașabilă. Apoi altul a cerut un nas lung și turtit, altul o coafură cu coc...și uite așa a apărut o întreagă familie.




Pentru pietre pictate aveți nevoie de:


p i e t r e (neapărat!) - ar fi bine să faceți niște teste întâi; eu am observat că pe unele pietre culoarea tinde să difuzeze și se pierde mult din detalii.
c r e i o n & r a d i e r ă (opț.)
u n  m a r k e r  s u b ț i r e - eu am folosit Triplus Fineliner de la Staedler
u n  s t r o p  d e  i n s p i r a ț i e





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com