luni, 25 martie 2013

M de la Marta & B de la briose

Am lipsit de pe blog cam multă vreme, însă am absentat motivat:) mă abțin cu greu să nu vă spun mai mult pentru că vreau să păstrez totul pentru momentul potrivit, așadar fiți pe fază: în curând divulg totul!:) Mi-a fost însă tare dor așa că pentru postarea de azi am ales o rețetă favorită la noi acasă pentru că este rapidă, sănătoasă și foarte foarte gustoasă!
Am căutat mult o rețetă de muffins potrivită pentru copii și în final, combinând mai multe rețete găsite online am ajuns la combinația de mai jos pe care am făcut-o de nenumărate ori pentru mânzuță. Poate vă amintiți prăjitura cu prune de astă toamnă, era tot cu melasă pe post de îndulcitor, mie îmi place mult aroma pe care o dă în prăjituri și chiar dacă nu îndulcește foarte tare brioșele sunt suficient de dulci datorită coacăzelor și a morcovului, deci va fi bătaie pe ele! la noi s-au evaporat toate înainte să apuc să le fac poză așa că va trebui să repet prestația cât de curând.

brioșe/ muffins cu melasă, morcovi și coacăze:
  • 1 cană făină integrală
  • 1/2 cană fulgi de cocos
  • 1cană morcov răzuit
  • 1/2 cană coacăze deshidratate (sau stafide)
  • 1/2 cană lapte
  • 1/4 cană unt topit
  • 3  ouă
  • 2 lg  melasă
Întâi se amestecă ingredientele uscate (făina, fulgii de cocos, coacăzele), se bat ouăle, se topește untul și se amestecă împreună cu melasa, morcovul până la omogenizare. La final se amestecă ingredientele uscate cu cele umede, se toarnă în forme și se pun la cuptor până când sunt gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com