joi, 4 octombrie 2012

Desenam pentru a invinge Dravet

Aceasta nu este o postare obișnuită pentru acest blog, însă mi se pare important ca informația să ajungă în cât mai multe locuri și de aceea vreau să vă povestesc puțin. Sindromul Dravet este una din multele fețe ale epilepsiei, considerat deocamdată a fi incurabil și care debutează în primul an de viață al copilului. Cel mai trist este că micuții suferă de multe ori de întârzieri în dezvoltare ca urmare a acestor crizele epileptice greu de stăpânit. Aflați mai multe despre acest sindrom, dar și cum puteți ajuta pe dravet.ro


Și acum să vă explic ce e cu desenele din imagine.
Sâmbătă, 6 octombrie, echipa Dravet România organizează un maraton sportiv în parcul Herăstrău, la Roaba de Cultură (formular de înscriere). Pe lângă activitățile sportive vor exista și ateliere de creație, iar cei care doresc să ajute financiar asociația sunt bineveniți. Cele 3 ilustrații în acuarela le-am făcut special pentru acest eveniment pentru că acolo, în schimbul donațiilor, veți primi cadou minunate lucruri handmade făcute de voluntari (accesorii, bijuterii, papetărie, cosmetice, tablouri, etc).



Ne vedem sâmbătă la Roaba de Cultură?

Un comentariu:

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com