miercuri, 10 octombrie 2012

Unora le place ghimbirul

Ori îl iubești, ori îl urăști, dar în fața aromei puternice a ghimbirului nu prea poți să rămâi indiferent. Pe cel uscat, pudră, îl folosim uneori când facem linte cu curry dar și în diferite combinații de biscuiți dulci (merge nemaipomenit de bine cu scorțișoara și nucșoara). Iar din rădăcina proaspătă ne place să facem ceai, în special când suntem răciți.


Am făcut de multe ori ceai de ghimbir în care am adăugat când s-a mai răcit miere și uneori lămâie, nimic nou, până într-o zi când iubitul meu a vrut să-și aducă aportul creativ și s-a aventurat pe raftul cu mirodenii (defapt rafturile- pentru că sunt 3 la număr și ticsite cu borcănașe și pliculețe :D)...ar fi mers și cuișoarele, dar parcă coriandru n-am mai folosit de mult așa că i-am sugerat să fiarbă și câteva semințe de coriandru împreună cu ghimbirul. A ieșit după cum vedeți și de atunci când fierbem ghimbirul nu uităm să adăugăm și coriandru (semințe!).
Băutura de mai jos nu e nici ceai pentru răceală, nici limonadă răcoritoare cu ghimbir și totuși poate fi oricare dintre ele. Se recomadă însă să o savurați în companie plăcută!



Băutură/ceai/limonadă cu ghimbir:
  • o bucată mică  ghimbir proaspăt
  • semințe coriandru
  • miere
  • suc de lămâie
  • apă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com