miercuri, 12 septembrie 2012

Vinete cu iaurt


...sau un alt fel de salată de vinete. Oare există oameni cărora să nu le placă salata de vinete? cea clasică: cu vinete coapte, ulei, ceapă și eventual maioneză? Dacă sunt câțiva (deși mă îndoiesc), sau dacă pur și simplu ați mâncat atât de multă încât v-ați săturat de ea, vă propun să încercați acest aperitiv (să nu-i zic tot salată) cu vinete.
Am mâncat ceva asemănător la un restaurant turcesc și deși nu-mi amintesc cum se numea, cu prima ocazie am încercat să o reproduc. Am pus vinetele la cuptor, în loc să le prăjesc, astfel au absorbit mai puțină grăsime; le-am lăsat până s-au rumenit bine și au scăzut cam la jumătate. Restul procedurii o găsiți ilustată:



Salată de vinete...alternativă:)
  • 1 kg  vinete
  • 1 cană  iaurt 
  • 2-3 cățeti  usturoi
  • pătrunjel
  • unt topit/ulei măsline
  • sare

Un comentariu:

Bună,
eu sunt Ioana.

Bine ați venit pe blogul meu!
Aici descoperim că bucuriile simple sunt întotdeauna cele mai valoroase; de aceea, fie că gătim, desenăm, meșterim sau ne jucăm , ne facem întotdeauna timp să fim împreună - în cuib.
scrieți-mi:
theioanavlad@gmail.com